Image
Top
Navigation
1 במרץ 2015

3 נקודות על… תחפושות לקירות

פוסט #4 חי צומח דומם aחי

יצירת פיסת חיים , כיסוי הקיר בטפט צילומי, הלקוח מאלבום התמונות שלנו או שנרכש באתר תמונות. חשבו על תמונה ענקית, המודפסת על טפט והמשמשת כרקע לחלל כולו.  התמונה יכולה להיות של דמויות, של נופים או של חללים אחרים. לעתים ניתן להשתמש בתמונות של חללים או מקומות על מנת לייצר אשליית עומק ומרחבים.

Living-Room-Design-with-Personal-Wall-Mural

http://www.muralspro.com/ טפט מדבקה מודפס של חברת Mural

ישנם בתי דפוס רבים המתמחים בהדפסה על טפטים. חיפוש פשוט בגוגל יעלה לא מעט מקומות כאלו. לא כו תמונה שצילמנו בסלולרי תודפס על טפט. יש לוודא שהתמונה אותה אנו רוצים להדפיס תהיה ברזולוציה גבוהה. זו חייבת להיות תמונה שצולמה על ידי צלם מקצועי או נרכשה באתר יעודי לכך.

אחד המקומות המומלצים להדפסת טפט הוא האתר של אבי ישראלי http://www.avi-arieli.co.il

צומח

קיר ירוק הוא מושג המתייחס לקיר, עליו נשתלו במאונך צמחים צפופים, בטקסטורות שונות. השימוש בקירות ירוקים החל בגינות פרטיות ובגני אירועים, אך, משהתפתחה הטכנולוגיה, הוא נכנס גם למקומות ציבוריים ולאחרונה גם לדירות ובתים פרטיים. קיר ירוק יכול לשמש כקיר דקורטיבי בכניסה לבית, כקיר רקע בסלון או פינת האוכל ובבתים פרטיים קיר המלווה את גרם המדרגות.

d

משרדי חברת .Nuon באמסטרדם

בתמונה : HEYLIGERS Design+Projects  , עיצבו את משרדי חברת .Nuon באמסטרדם ומיקמו בו קיר ירוק

אופי הקיר נקבע על ידי בחירת הצמח וטקסטורת השתילה. הקירות הללו קלים לתחזוקה ופשוטים להתקנה. ניתן  לראות דוגמאות לקירות ירוקים באתר של חברת  גרין- וול greenwall , אחת החברות הראשונות שביצעה קירות ירוקים בארץ.

דומם

קיר אינו חייב להיות דו מימדי. הוא יכול להפוך תלת מימדי וזאת באמצעות חיפוי תלת מימדי שיעניק לו טקסטורה ועומק חדשים. ניתן לחפות היום קירות כמעט בכל דבר. החל מאריחים תלת מימדיים ייעודיים לקירות, דרך חיפוי בחיפויים בחפצים שונים המקבלים טוויסט קל בשימוש וכלה ביצירות אומנות תל מימדיות, ברכישה או בהכנה עצמית.

54

קיר הספרים בר ה- Shemtov בכיכר מסריק תל אביב

קיר מסוג זה שאני ממש אוהבת, הוא קיר הספרים בבר ה- Shemtov  בכיכר מסריק אותו עיצב חבר, וקולגה האדריכל ירון אלדד. הקיר הוא לחלוטין פרשנות חדשה למושג ספריה.

קישור לאתר של ירון שיעלה בקרוב http://yaroneldad.com/  ובינתיים ניתן לראות את עבודותיו בדף הפייסבוק של המשרד:  https://www.facebook.com/pages/Yaron-Eldad-Architecture-Interior-design/206201746089287

Comments

  1. בר אילוטוביץ

    היי לילך,
    פוסט מעניין מאוד, תודה לך!
    אהבתי במיוחד את רעיון 3 הנקודות, מחכה לקרוא פוסטים נוספים.

    • lilachmerzer

      תודה בר!!! חיפשתי משהו קצר וקולע, קשור גם קצת ללוגו שלי …חחח (את זה גיליתי בדיעבד). פוסטים נוספים בקרוב. את מוזמנת להרשם לבלוג לקבלת עדכונים .

  2. YaronEldad

    מדהים !!! ותודה רבה !!!

    • lilachmerzer

      בשמחה לכבוד הוא לי! זה בהחלט קיר מהמם!

  3. לילך פוסט כיפי זורם ומעשיר!! כיף

    • lilachmerzer

      תודה מתוקה על הפירגון 🙂

Submit a Comment

Posted By

Categories

כללי

UA-57426102-1